понедељак, 10. новембар 2014.

DEČIJI AFORIZMIĆI

Dečiji aforizmići
/ ili kako sam danas neodrasla, pa mi baš, baš lepo  ; dodje mi da samo ovakve pišem, muka mi više od ostalog svega.... /

1. Potpuno sam sportski tip:
na pismenom iz matematike prvi sam dobio keca!

2. Tata i mama su rod rodjeni!
Čuo sam mamu kad kaže: "Brate mili, ala si mi dosadio!"

3. Konačno sam razumeo stočarstvo.
Sedeo sam u magarećoj klupi.

4. Lako je mami da bude jača kad ona nema roditeljski sastanak!

5. Kad se moja mama naoruža živcima, nestašnu decu razoružava prutem.

6. Onaj ko je izmislio prut nije bio dobar.
Ja nisam taj!

7. U našoj kući za sve postoji rešenje:
kad tata reši da ide u kafanu, mama reši da ga pusti.

8. Naučio sam orijentaciju u prostoru:
svaki dan me učiteljica šalje u drugi ćošak.

9. Savladao sam Pitagorinu teoremu.
Još da savladam tog Pitagoru i biću najjači u školi.

10. Mama me je ispisala iz hora i upisala u školu.
Više mi nije do pesme.

11. Nacrtao sam brkove na času istorije.
Kad se učiteljica naljuti ona će ustvari vikati na- mog dedu!

Pavica Veljović©

Нема коментара:

Постави коментар