субота, 4. април 2015.

12 MEĐUNARODNI FESTIVAL HUMORA I SATIRE, BJELJINA

U Biblioteci "Filip Višnjić" u Bjeljini juče je održan, tradicionalno već, 12 festival
humora i satire. Još uvek sam pod utiscima i iskreno priznajem da sam se radovala odlasku, iako mi nije prvi put, kao da jeste. Radovala sam se susretu sa dragim ljudima, prijateljima po peru, jer iz Bjeljine nosim samo toplinu i divna sećanja. I onomad. I sad. Posebno sam dirnuta postupkom dvoje mladih ljudi, mojih do juče fejsbuk prijatelja- Гвозден Злојутро i njegove divne supruge koji su, prateći moj rad, poželeli da se upoznamo. Hvala još jednom na divnom buketu koji sam od njih i dobila. Zbornik "Od danas do sutra" čiji priređivač je i naš dragi prijatelj i organizator ovog festivala- Grujo Lero smestio je sve prošlogodišnje učesnike i velika je čast naći se tik iza Aleksandra Baljka, a u poleđini imati i sve ostale utemeljivače i velikane satire- mesta gde i mi ostali danas gradimo. Odete sa radošću i prijateljem, a vratite se puni utisaka, srećni i sa bogatstvom- knjigama емотикон smile Hvala prijateljima koji su mi poslali fotografije.


Нема коментара:

Постави коментар