среда, 13. јул 2016.

Zena sam!

Jednom su me pitali kako to da sam uvek nasmejana.
Jednom sam rekla kako to lakše može da se pregura život.
Jednom su me pitali kako to da nikad nisam ljuta.
Jednom sam rekla kako to drugačije može da se razume biće koje pati.
Jednom su me pitali kako to da uvek govorim istinu....
Jednom sam rekla znaju li drugi način da se dodje do pravde.
E, kad su me pitali kako to da žena može da korača tako muški
tad sam morala da bacim motorcangle, pljunem onaj suvi duvan iz usta, stavim zidarsku olovku za uvo,zavrnem nogavice radnih pantalona, odmaknem pivo u stranu , postavim stvari pod vaser-vagu i pitam: Jel" se vidi da sam žena?! Po osmehu! Po strpljenju! Po ljubavi za draga bića! Po načinu na koji govorim! Nisu znali šta da mi kažu....
Kako god da okrenem, žena je moć!
Kako god da pitate odgovor je jednostavan- da, ja sam žena!



Aforizmi-Pavica Veljović©

Нема коментара:

Постави коментар