среда, 20. мај 2015.

NA LITICI

1. Ljudi su svuda samo ne tamo gde treba da budu:
jedni uz druge.

2. Rogovi Vam stoje savršeno!
Svaka čast ženi koja se potrudila da ne budete rogonja već đavo.

3. Opasno je boraviti na ivici litice.
Može naići Čovek i spasiti vas od Ljudi.

4. Mudrost je najlepše starosno doba.

5. Đubre od čoveka je ekološki problem.
Savest mu nije čista.

6. Dodirnuo mi je dušu!
I još je pipa.

7. Tek pošto se zavukao u tuđi život
i nos je shvatio odakle vetar duva.

8. Izgubila sam glas razuma,
ali glasovi u glavi mi govore da za pamet još nije kasno.

9. Zavidim psu.
Za razliku od mene, on ima život.

10. Plodno smo tlo.
Naše đubre rasipa se po celoj zemlji.

11. Uništiti glupost?!
Smrt je pojava koja nikad ne izumire.

12. Moji aforizmi su besmisleni!
Stvarno nema smisla što su tako dobri!

13. Šta radi onaj majmun gore, na vrhu?!
Seci porodično stablo!

14. Beleške mog muža: armatura, cement, legura, izolacija i preko toga dekorativna traka.
Ne sprema materijal da opravi kuću no da meni zatvori usta

15. 
Golema je tuga u onog čoveka koji nije naučio dobro dobrim da vraća.
Kolika li će tek biti kad mu se sve to vrati?

Нема коментара:

Постави коментар