недеља, 14. јун 2015.

NA NERVNOJ BAZI

1. Ima ljudi koji me mole da ih pročitam između redova.
Evo molim i ja njih da pročitaju nešto između dveju korica.
Bolje ćemo se razumeti.

2.  Naišla sam na srećnog čoveka u našoj zemlji!
Slika na spomeniku mu je mnogo lepa.

3.  To što je Vođa slep produbljuje romantične odnose:
i mi žmurimo dok nam radi iza leđa.

4.  Što pametan prećuti, budala govori.
Ja zapisujem.

5.  Ludilo je najrazumniji deo mene.

6.  Iz Užica je juče krenuo karavan "Moja lepa Srbija". Promoviše se zdrava voda i čist vazduh.
Verovatno se kreću ka Pančevu.

7.  Kad nebo poželi da se olakša sruči se čoveku na glavu.
Tako mnoge glave dobiju smisao postojanja- pokisnu.

8.  Nema leka za moju boljku.
Imam muža na nervnoj bazi.

9.  Gospodine, Vi ste sjajan čovek, ali nemate oreol. Ipak ta bitna činjenica ni Vas ni mene ne svrstava među anđele, već ljude.

10.  Nađi potkovicu i bićeš srećna.
Nađi konja i bićeš- udata.

Нема коментара:

Постави коментар