петак, 11. новембар 2016.

Na koga si ljut?

Na koga si ustvari ljut kad nešto nije po istini i pravdi: na ljude koji ne vide da treba nešto kod sebe da menjaju ili na sebe što ne možeš da se prilagodiš iskrivljenim vrednostima?
Otac mi je uvek govorio:"Što ti sve moraš da kažeš?" a i on je ustvari takav. Nastavnica istorije mi je u petom razredu rekla:"Jovanovićeva, imaš toliki jezik da bi mogla dvaput da obližeš ovu školu, ali i stila da znaš kad ga upotrebiti; uvek vrebaš završni momenat da zakucaš priču."
Uvek sam ispravljala "krive Drine". Nisam menjala ljude već sam se trudila da menjam situacije. Na bolje. Kad više nije imalo smisla odlazila sam iz priče koja nije poštena bez dalje želje da išta ulažem u istu, ponajmanje vreme. Polemike su besmislene sa onima koji ne vide gde greše, čija percepcija je u suprotnosti sa realnom, gde se sve vrti u krug ma odakle pođete, a ponavljanje ničemu ne vodi. Vrzino kolo u komunikaciji.
Ulazite u polemike s pametnim ljudima gde ne morate skrivati šta mislite i možete svakog sve da pitate! Tu se oštri mozak.
Na svakom drugom mestu džabe tupite jezik.

Нема коментара:

Постави коментар