петак, 11. новембар 2016.

Oglas

Specijalni oglas:
Tražim neke prijatelje koji će mi zaista nešto učiniti, a da ne moram da im vraćam; takve nevratilice koje mi "dobročinodejstvima" ne stavljaju već skidaju jaram, jer ja sam volina sa ovim što već jesam- naivno verujem u iskrenost i nematerijalno. Ovi neki do sad što su mi činili da "ne moram da im vraċam" i " za moje dobro" vratila sam duplo i još dobra videla nisam. Očito različito gledamo na suštinu pomaganja i dobara.
Ustvari, sad tražim neke koji prijateljstva ne mere novcem. Ima li "skupih", a nepotkupljivih?
Koliku cenu čovek stavi na sebe kad na drugog nakači " Prodato"?
Jel' se pojam prijatelj i interes "seku" u istoj tački- tački pucanja?
Kolika je mera poštenja, a da vam đavo dušu zbog toga ne uzme?
P.S Oglas validan doživotno!

Нема коментара:

Постави коментар