недеља, 31. август 2014.

PAVIČINE LUDORIJE ZVANE ŽIVOT


Krenem puna entuzijazma u grad.
Sretnem jednu u štrikanim čizmama, sretnem drugu u gumenim čizmama, sretnem treću u čupavim čizmama.
Vratim se kući,
skinem sako, bacim ga na krevet, raskačim kosu, izujem "salonke", pljunem u dlanove, prsnem dve-tri kapi "Šanela 5", nazujem i ja gumene čizme i odem da očistim svinjac!
Jer, moda sa namenom....

Aforizmi- Pavica Veljović©




Gazi me život. Gazim i ja njega.
On meni šamar, ja njemu dva. Obraz nikad nisam dala!
Život djonom, ja iz lakta.
I taman kad pomislim da je mukama kraj i da će iz bubnja izaći dugo očekivana sedmica
iskoči Stanijina guzica, Karleušin disk, Krkobabićeve reforme za budućnost i onaj što ga baba od akni izlečila, te oženila kupivši mu pride Afričku šljivu na Cvetkovoj pijaci i odmah shvatim koliko sam srećna što imam mozak!

Aforizmi- Pavica Veljović©


~ Pavičine ludorije.....

Gledam premijera- opuštenooooo;
gledam ministre- opuštenoooo;
gledam stranačke lidere- opuštenooooo;
gledam vodje sindikata: opuštenoooo.
Pogledam muža.../ samo se on kurči /
E, pa nećeš ni ti noćas jebati, da pokvariš ovu harmoniju savršeno uredjene države!!!

Aforizmi-Pavica Veljović©




Opet je nevreme pokvarilo neka dobra vremena.
Uvek se nadju baš ti neki koji će sve da kvare i ovi drugi koji popravljaju.
Nekome je dato da u svemu ne vidi ništa dobro, a nekome da iz svega lošeg izvlači najbolje.
Izvučem tako garažiran atom snage iz sebe, prečešljam arhivu sećanja, pronadjem skriveni delić Svemira i ulogujem se u Život!
Jer šta je jedno nevreme naspram vremena koje nam je darovano?
Život je lep!

Aforizmi-Pavica Veljović©



Nikada nisam uspevala da razumem žene koje se prenemažu.
Zastajala bih kraj njihovih rasklopljenih asesoara prepunih koječega i u čudu gledala kolika količina šminke treba da pokrije svo to nezadovoljstvo.
Definitivno je u prirodi žene da bude ono što izabere.

Aforizmi-Pavica Veljović©


U očima nekih ljudi vi ste upravo ono što ne smeju priznati sebi da su oni sami.
Samo hrabar čovek pogleda prvo u svoju dušu pre nego li se takne bilo čijeg života.

Aforizmi-Pavica Veljović©

Mala darivanja čoveka čine većim!
Darujem vam današnji osmeh,
i darujem vam radost tek proniklog jutra,
darujem vam deliće toplih misli duše tek razbudjene
i darujem vam sve ono što bi vas usrećilo,
a meni pomoglo da i u današnjem danu porastem.
Do veličine čoveka.

Нема коментара:

Постави коментар