петак, 31. октобар 2014.

BLEJANJE NA SRPSKOM

VESTI DO (BEEEEE) SVESTI

" Anketa: da li verujete da su Andreju Vučiću zaista falsifikovana dokumenta?
Da: 18,31%
Ne: 82,59%"

"Konačno najprodavaniji telefon, ajfon, i u Srbiji. Redovi nemerljivi, potražnja velika."

To je onih 18% koji veruju da je Andrej Vučič "čist". Kod nas stvar nije u veličini nego u procentima. Od broja ovaca zavisi koliko će stado biti. Češće se kupuje telefon nego knjiga te me ne čudi ni sledeća situacija:
Ginekološka ordinacija. Puna. Prepuna. Glas sestre sa šaltera: "Gdjo, Petrović, zbog čega ste došli?" Žena se neprijatno osvrće oko sebe, prilazi šalteru i nešto tiho progovara. "Molim?!", uzvriskuje sestra sa druge strane, a ja sve čekam neće li dograbiti i koji sterilni instrument da zasvira i za pojas zadene ono što je iz kuće iza šaltera i ponela- kulturu. Ne vadi ništa na svu sreću, ali ni ne uvlači jezik. Žena još tiše sad već i crvena u licu od stida progovara na prozorče. A onda vrhunac: "Gospodjo, ne ćućorite mi tu nego lepo recite šta ste došli da Vam ginekolog pogleda?!"
Oči, koleginice!, ne izdržah i ostavih je poluotvorenih usta. Tamo gde svi stavljaju noge, evo ja ću da stavim glavu i pitam ga viri li mi iz očiju onaj procenat koji nas sve redom, bez zaštite i anestezije, godinama u zdrav mozak?! Kulturo, i am kaming from tu Serbija, plizzzzz!
Kod nas nije stvar u veličini već u dužini. Jezika.
I u procentima.
100% bile su ovo Vesti iz BEEEEEsvesti!

Нема коментара:

Постави коментар